קמין בנוי ( אח )

קמין או אחים מובנה, הם קמינים אשר תוכננו להיות מותקנים לתוך, או, מחופים במבנה לבנים, בלוק, או לוחות כדוגמת לוחות גבס, ומלבד שחומר הבנייה יהיה עמיד לחום, אותו מקרין הקמין.
(וזאת בניגוד לקמין הניצב לבד –freestanding שלא נחוצה בנייה להפעלתו.)
קיימים מספר טיפוסים של אחים :ניתן תחילה להפריד בין הפתוחים ללא דלת, לבין אלו בעלי דלת זכוכית (מתרוממת כלפי מעלה או נפתחת על צירים). אנו מתמקדים באלו הנסגרים, שכן נצילותם של הפתוחים נמוכה מאוד.רבים מהקמינים בעלי הדלת ניתנים להפעלה גם כאשר הדלת פתוחה כשחפצים בכך.
בחו"ל מפרידים את הקמינים הסגורים לאלו מטיפוס אינסרט (insert ) ולאחרים.
האינסרט תוכננו כדי שיוכלו להיות מותקנים אל תוך פיתחו של אח בנוי פתוח קיים מבלי לשבור את הבנייה הקיימת ובכך לשדרג את האח הישן לאח סגור ומתקדם. מסיבה זו ה-inserts קטנים במידותיהם.

האחים שאינם מטיפוס ה-insert, מגיעים בשלל מידות ואפיונים.רבים הם בעלי דלת הנפתחת כלפי מעלה.בתכנון מנגנוני הפתיחה שלהם הושקעה מחשבה רבה שכן הדלת צריכה לנוע בחלקות כלפי מעלה וגם ליצור אטימות כשהיא למטה במצב סגור שכן אטימות הינה תנאי הכרחי לנצילות. מבנה החיפוי של האח יכול להיות מעוצב בשלל סגנונות, תוך שילוב מגוון חומרים כמו: אבן, שיש, לבנים אדומות, עץ גושני ומתכת .כמובן גם עיצוב מודרני מינימליסטי של מראה חלון האש ותו לא.אתם יכולים לרכוש מאיתנו את האלמנטים העיצוביים שאנו מייבאים, או לתכנן ולבנות עיצוב משלכם.חברת Edilkamin שאת מוצריה אנו מייבאים הינה מחשובות היצרנים באירופה.
האחים מתוצרת Edilkamin מיוצרים באיכות גבוהה ביותר ומשולבת בהם טכנולוגיית בעירה עדכנית המביאה את נצילות חלק מהדגמים למעל מ- 80%. מבחר הדגמים והעיצובים של יצרן זה רחב ביותר.
האחים מוסקי הגז אותם אנו מיבאים מיוצרים ע"י חברת DRU ההולנדית הנחשבת ליצרנית קמיני הגז היוקרתית באירופה והיא גם הותיקה שבהם.מבערי הגז בקמינים של יצרן זה הינם מתוחכמים ולכן יוצרים את מופע האש המרהיב ביותר.

יצרן נוסף שאת מוצריו בחרנו לייבא הוא Dik Geurts מהולנד.זה הוא יצרן המייצר בסדרות קטנות קמינים High End בעלי עיצוב יוצא דופן ואיכות ללא פשרות.יצרן זה בונה בין השאר אחים בנויים מוסקים עץ בעיצוב מודרני ומינימלסטי.לצד העיצוב ורמת הגימור הבלתי מתפשרת,משולבת בתנורים של Dik Geurts הנדסת בעירה מהמתקדמות ביותר.תנורים אלה ניחנים בנצילות מהגבוהות שבנמצא ומופע האש מרהיב ושונה מכל מה שפגשתם.אתם מוזמנים להתרשם מהאחים הבנויים המוצגים באתרוגם לבקר באתרי היצרנים

Write a Reply or Comment

Your email address will not be published.